[Recenzija] Maybelline Color Sensational mat ruževi

Hello there!

U današnjem ću vam postu pisati o Maybelline Color Sensational mat ruževima u nijansama 885 – Midnight Merlot i 886 – Berry Bossy. Ovi su ruževi iz limitirane kolekcije, ali ih možete još pronaći u drogerijama (sigurna sam da ih ima u DM-u i Kozmu). Dugo sam tražila ovakve nijanse, te me ova kolekcija jako razveselila.

 

20161122_140544b

Midnight Merlot (885)

Dolazi u bordo crvenoj mat nijansi koja je idealna za tople jesenske makeup lookove. Savršeno ide uz smeđe nude tonove sjenila.

20161122_144301e

Berry Bossy (886)

Ovaj ruž dolazi u tamno ljubičastoj mat nijansi. U više nanosa postiže se još tamnija nijansa. Kao i prethodni, idealan je za jesenske makeup lookove.

20161122_144218d

Dobro su pigmentirani te se lako nanose. Dolaze u klasičnoj i kvalitetnoj Maybelline ambalaži. Pakiranje se zatvara na klik, a naljepnica je u nijansi ruža. Čak i ako ne nađete testere u trgovini možete se orijentirati prema naljepnici.

20161122_142638c

Što se tiče postojanosti, meni izdrži i do 6 sati. Kremasti su i ugodni na usnama, nisu ljepljivi te ne isušuju usne. Imaju ugodan miris koji nije jak.

Redovna cijena ovih ruževa je 59.99 kn.

 

Nadam se da vam se svidio ovaj post. Meni su ruževi odlični i preporučujem ih svima.

Jeste li vi isprobale neke od ovih ruževa? Zanimaju me vaša mišljenja o njima.

xoxo, Marija ♡

 

7 thoughts on “[Recenzija] Maybelline Color Sensational mat ruževi

Leave a Reply

