[Recenzija] Avon Advance Techniques Supreme oils: Dvostruki tretman u spreju

Hello There!

U današnjem ću vam postu pisati o Avonovom dvostrukom tretmanu za kosu koji je meni jedan od najdražih Avonovih proizvoda.

 

avon61

avon51

Ovaj tretman za kosu dolazi kao spoj dvije tekućine koje se ne miješaju te je prije upotrebe potrebno promućkati proizvod. Proizvod se nanosi na suhu ili mokru kosu te se ne ispire. Sprej u sebi sadrži pet dragocijenih ulja: ulje makadamije, ulje sjemenki kamelije, bademovo ulje, ulje sjemenki grožđa te ulje marule.

avon31

avon21

Avon za ovaj proizvod kaže sljedeće: lagana formula ne otežava kosu, jača kosu i pruža joj nevjerojatan sjaj”   

U katalogu kampanje 17/2016 cijena mu je 35kn , za tu cijenu dobijete 100ml ovog proizvoda.

Sastojci proizvoda:

avon41

Ovaj proizvod koristim uvijek nakon pranja na osušenu kosu. Nisam ga nanosila na mokru kosu iako sam čitala da nekima tako više odgovara pošto im se masti kosa ako ga nanose na suhu kosu. Ja nisam primjetila da mi masti kosu, a nanosim i do pet/šest špriceva po jednom korišenju . Moja je kosa inače dosta gusta, dužine do ispod ramena. Nanosim ga po dužini kose koja ostane kada biste svezali kosu u rep. Pošto je moja kosa dosta “frizzy” i neposlušna ovaj mi proizvod zaista pomaže. Sprej je meni predivnog misira, miris nije sličan njihovom zelenom i arganovom serumu za kosu , nego je više blago orašatstog mirisa. Miris se zadraža na kosi dosta dugo.

Preporučam ovaj proizvod svima koji ne traže intezivnu njegu za kosu, nego proizvod koji zaglađuje dlaku, predivno miriše, smanjuje frizziness kose te olakšava češljanje.

 

Jeste li isprobale ovaj proizvod ili neko drugo ulje iz Avona? Pišite u komentarima vaše dojmove!

 

                                                                       ♡♡  Klaudia ♡♡

 

 

3 thoughts on “[Recenzija] Avon Advance Techniques Supreme oils: Dvostruki tretman u spreju

    1. Baš sam sada pogledala, trenutno ga ima u katalogu po cijeni 35kn i još su stavili i tester mirisa 😄! Meni je stvarno odličan, već sam na drugoj bočici, a još mi se jedna nalazi u rezervi haha 😀 ~Klaudia ❤

      Like

Leave a Reply

