New in: siječanj

Hello there!

U današnjem postu pisat ću o stvarima koje sam kupila u proteklom mjesecu. Našlo se tu dosta nakita, šminke, lakova za nokte i ostalih proizvoda. Pa krenimo!

U H&M-u kupila sam traku za kosu i ogrlicu. Traka za kosu ima metalni dio boje rozog zlata i predivno izgleda na tamnijoj kosi. Ogrlica je zlatne boje s redom cirkončića u sredini i podsjeća na choker. Traka za kosu bila je 39,90 kn, a ogrlica 69,90 kn. Kupila sam i dva para naušnica u dm-u. Prve su velike zlatne karike, a druge su elegantne naušnice obložene cirkonima, s „dijamantom“ na privjesku. Karike su bile 17,90, a druge naušnice 59,90.

img_20170128_153707

Kupila sam zatim dvije palete sjenila: Essence All about TOFFE i Catrice Absolute Matte. Essence paleta sadrži osam nijansi od kojih su pet mat nijansi, a tri su svjetlucave nijanse. Ovu paletu našla sam samo u Mülleru, a koštala je 34,90 kn. Catrice paleta sadrži šest mat nijansi. Nju sam kupila kada je bila na sniženju, a platila sam ju 16,90 kn.

img_20170128_153938

Nakon toga slijede Catrice aplikator umjetnih trepavica (njega sam dugo vremena htjela kupiti, super je tvarčica i stvarno olakšava stavljanje umjetnih trepavica; 31,90 kn), Essence kist za obrve (12,90kn)  i Essence pinceta za obrve (16,90 kn).

img_20170128_154129

Zatim sam kupila Catrice ljepilo za umjetne trepavice(ljepilo sam također vidjela samo u Mülleru, 23,90 kn), Avon True Color Wide Awake maskaru (29 kn) i Essence Liquid Ink bijeli tuš (biijeli tuš također dugo želim i čim sam ga vidjela u Mülleru morala sam ga kupiti; 21,90 kn).

img_20170128_154225

Sljedeći su Catrice HD Liquid Coverage puder (010 Light Beige)  i Liquid Camouflage korektor (010 Porcellain). Oba pružaju potpunu pokrivenost. Kupila sam ih na akciji u Bipi gdje se moglo kupiti set od ova dva proizvoda po cijeni pudera koja je mislim 55 kn.

img_20170128_154402

Došao je red i na ruževe. Kupila sam tri ruža:  Avon True Supreme Nourishing ruž za usne u nijansi Conditioning Cherry (22 kn), Avon Extra Lasting ruž za usne u nijansi Sunkissed Ginger (27 kn) i Golden Rose  Longstay Liquid Matte ruž za usne u nijansi 10 (45 kn).

 

img_20170128_154445
Avon True Supreme Nourishing Conditioning Cherry, Golden Rose Longstay Liquid Matte 10, Avon Extra Lasting Sunkissed Ginger
img_20170128_154831
Golden Rose Longstay Liquid Matte 10, Avon True Supreme Nourishing Conditioning Cherry, Avon Extra Lasting Sunkissed Ginger

 

Još malo Avona. Kupila sam Magix bazu za make up i sprej za fiksiranje po cijeni od 25 kn. Njega sam isprobala i stvarno je super stvar. Zatim sam kupila četiri Birthstones Nailwear Pro+ laka za nokte u niijansama:  Topaz, Emerald, Aquamarine i Amethyst (svaki po 26 kn).

img_20170128_155043

 

img_20170128_155245
Topaz, Emerald, Aquamarine, Amethyst

I to je to. 😀

Nadam se da vam se post svidio.

Uvijek volim čuti vaše mišljenje o ovim proizvodima (ako ih koristite ili ako ste ih koristili) isto tako i prijedloge za neke proizvode koje bih mogla kupiti.

Marija ♡

6 thoughts on “New in: siječanj

Leave a Reply

