Favoriti mjeseca- veljača 2017.

Hello There!!

 

Već nam se bliži kraj mjeseca pa ću vam danas pisati o proizvodima koje sam često koristila tijekom veljače. Ovi favoriti nisu proizvodi koje sam ciljano koristila kako bih napisala ovaj post, nego su to proizvodi koje stvarno volim i koristim te za koje sam primijetila kako sam ih kroz ovaj mjesec češće koristila. Pa krenimo s favoritima…

 

Prvi proizvodi o kojima ću pisati su Catrice HD Liquid Coverage foundation i Catrice Liquid Camouflage high coverage concealer. Ovi su proizvodi jedna od češćih tema među blogericama i koliko sam čitala druge recenzije svi su također zadovoljni ovim puderom i korektorom. Nijansa pudera koju imam je 010 Light Beige te me je ovaj puder napokon odvojio od Maybelline Affinitone i Affinimatta koji su mi favoriti već par godina. Korektor imam u nijansi 010 Porcellain te sam njime također zadovoljna. Korektor nanosim na područje ispod očiju, nanosim ga u obliku trokuta kako bi prekrio eventualno crvenilo na području obraza, podočnjake te također kako bi posvijetlio to područje lica i dao mome licu glowy healthy look. Pri nanošenju korektora koristim Essence Concealer brush što na nas dovodi do sljedećeg favorita.

fv10

 

Essence Concealer brush– početkom mjeseca slučajno sam ga pronašla u obližnjem Dm-u te sam ga odmah kupila. Nisam do tada ni primijetila da Essence ima kist za nanošenje korektora.

Još se jedan brush nalazi u ovim favoritima, a to je Essence Precise eyeliner brush. Ova je četkica stvarno stara, čak je jedna i od prvih koju sam kupila. Nisam ju dugo koristila, ali sam ju u zadnje vrijeme počela koristiti u kombinaciji sa sjenilom tamnije nijanse. Kao što bih nanijela tuš, tako s tom četkicom nanesem sjenilo. Također sjenilo nanesem do sredine kapka ispod donje linije trepavica.

fv9
S lijeva na desno: Essence Precise eyeliner brush, Essence Concealer brush

 

Sljedeći je favorit opet od Catrice-a, a to je Catrice Deluxe Glow Highlighter u nijansi 010 The Glowrious Three. Ova paleta sadrži tri highlightera puderaste strukture. Sve tri nijanse u sebi sadrže sitni zlatni shimmer, a nijansa koju ja najčešće koristim je ova zadnja u redu sa desne strane. Tamnije ciglaste je nijanse te ju koristim više kao rumenilo, nego samo kao highlighter. Pigmentacija im je dosta loša, ali je taman dovoljna ako ju koristim preko jagodične kosti kao rumenilo.

 

 

 

U favorite također moram navesti i Maybelline The Nudes paletu o kojoj sam vam pisala negdje na početku mjeseca. LINK NA POST!

Jedini lip related proizvod ovog mjeseca je Melem balzam za usne u stiku koji mi je najdraža stvar ne samo veljače, nego i cijele zime. Primjetila sam kako tijekom zime na dnevnoj bazi zapravo ni ne nosim često ruževe, ali zato mi je Melem uvijek pri ruci.

fv4

 

Sljedeći je favorit proizvod koji sam ponovno otkrila nakon već možda i tri godine. To je Balein Aqua serum. Proizvod je odličan, hidratizira lice te je također odlična podloga prije nanošenja tekućeg pudera.

fv5

 

Krajem prošle godine kupila sam si dva losiona za tijelo od Treaclemoon-a. Imam That vanilla moment i Pretty rose hearts. Kada sam ih kupila nisam ih često koristila, ali ih u zadnje vrijeme stvarno često koristim. Dolaze u preslatkoj ambalaži s pumpicom te ih možete pronaći u Mulleru (nisam sigurna ima li ih i u Dm-u). Nedavno je izašlo još prefinih mirisa, a možete ih pronaći u obliku spreja za tijelo, gela za tuširanje, pilinga za tijelo i kreme.

fv6

 

Zadnja stvar na listi je Avonov Gel Shine lak za nokte u nijansi Rain Washed. Predivna isprano plava nijansa kojom sam često lakirala nokte proteklog mjeseca.

fv3

 

To bi bilo sve od ovomjesečnih favorita!

 

♡ Klaudia ♡

 

 

Koristite li neke od navedenih favorita? Koje ste proizvode otkrili ili češće koristili tijekom veljače?

2 thoughts on “Favoriti mjeseca- veljača 2017.

Leave a Reply

