Wishlist #1

Hello There!

 

Današnji će post biti nešto drugačiji od postova koje inače objavljujem. Došla sam na ideju pisati vam o stvarima koje si trenutno želim/planiram kupiti. Pošto dosta često zaboravim na neke proizvode, mislim da će mi ovaj post biti dobar podsjetnik na neke od trenutnih noviteta u drogerijama/trgovinama.

 

Prva stvar koju si želim kupiti je iz nove L’Oreal Paris Colorista kolekcije boja za kosu. L’Oreal je nedavno predstavio liniju boja, sprejeva i boja koje se ispiru te me je ova kolekcija stvarno razveselila. Super je to što su boje prilagodili i različitim bojama kose. Nisam sigurna, ali mislim da ovi prozvodi još nisu stigli u hrvatske trgovine. Pronašla sam da im je cijena oko 8 eura. Prvo sam planirala kupiti tu boju koja se ispire, ali jedno pakiranje na mojoj kosi ne bi bilo dovoljno što znači da bi potrošila oko 16 eura na to, a trajalo bi možda do  dva,tri ispriranja kose. Mislim da se bolje isplati, a i dugotrajnije je kupiti pravu boju. Uvijek ju mogu lako prebojati ako mi se ne svidi hah. Od par recenzija koje su trenutno dostupne na internetu sviđa mi se to što se boje ne primaju jako na kosi, nego kosa više poprimi odsjaj boje koju ste nanijeli.

0115-colorista

 

  1. Essence Luminous matt bronzing puder u nijansi 01 sunshine

Planiram uskoro kupiti novi bronzer pa bih voljela isprobati ovaj Essence novitet.

 

 

 

  1. Essence My must haves paleta & refili  4of my most loved colours

Nisam još kupila Essence novu paletu, ali se nadam da ću uskoro. Ne znam još s čime bih ju popunila. Morati ću dobro sve nijanse swatchat pa se odlučiti.

csm_222213_2_8a829ca2cd

csm_222213_3_b67cbbeae7

 

 

  1. Jedva čekam novu Essence Blossom dreams kolekciju, u prodaji je cijeli 3. i 4. mjesec 2017. Iz nje bih si voljela kupiti Highlighter & blush brush 01 The whisper od spring, Blossom dreams blush u nijansi 02 Kiss from a rose te highlighter s duginim bojama također iz te kolekcije( nisam mogla pronaći sliku highlightera na Essence stranici)

 

5.  Zatim slijedi još jedna stvar od Essence noviteta, a to je Out of space stories lak za nokte u nijansi 04 beam me up!

csm_222114_6de2c2d6c4

 

6. Catrice Liquid Luminizer Strobing olovka u nijansi 020 READY FOR CHAMPAGNE
csm_221900_32cfa074bf csm_221900a_2285dbac55

7.Eveline SOS Lash Booster serum za trepavice

Čula sam i čitala o tome kako ljudi hvale ovaj proizvod te me zanima djeluje li. Sljedeći put kad budem išla u Kozmo sigurno ga kupujem pa ću vam napisati i detaljniju recenziju o ovom serumu za trepavice.

5907609395283

  1. Baleini noviteti koje će u prodaju izaći krajem četvrtog mjeseca. Ovaj trodjelni set s aktivnim ugljenom sadrži gel za umivanje lica, masku za lice i „flastere za čišćenje mitesera. Baš me zanimaju ovi proizvodi i jedva čekam kad stignu kod nas u  Dm!

balea-aktivkohle

 

 

  1. Na kraju se liste nalaze jedne potpuno random stvari, a to su Stabilo Boss markeri u pastelnim bojama. Stvarno su predivni! Možete ih pronaći u Mulleru.

81julscwwyl-_sx355_

 

(slike korištene u ovome postu ne pripadaju našem blogu te klikom na njih je izvor stranice s koje su skinute) 

 

To bi bilo sve za danas!

 

♡ Klaudia ♡

 

da4d2798a63398fda87aae9ec356e213

 

Koje se stvari nalaze trenutno na vašoj wishlisti? Pišite nam u komentarima!

Leave a Reply

