[Recenzija]: Essence My Must Haves

Hello There!

Nedavno sam kupila My Must Haves paletu i refile za nju te ću vam pisati danas o tome. Kupila sam dvije palete u dva reda od kojih sam jednu već popunila, a drugu ću polako popunjavati.IMG-20170302-WA0057

Paleta ima osam utora koji se mogu popunjavati refilima sjenila, pudera za fiksiranje, bronzera, rumenila, highlightera te pudera za usne. Svoje palete sam kupila u Mülleru, kao i refile. U Dm-u se mogu kupiti samo palete od jednog reda i samo refili sjenila (mislim da je tako i u Kozmu i u Bipi). Ove dvorede palete i ostale refile sam  našla samo u Mülleru. Cijena paleta je 12,90 kn za paletu od jednog reda i 16,90kn za paletu od dva reda. Svi refili su 12,90 kn. Paleta i refili kupuju se zasebno.

 

 

IMG-20170302-WA0033

Palete je idealna za putovanje jer u nju zaista možete smjestiti puno različitih proizvoda uz minimalno zauzimanje prostora.

U mom posjedu sada se nalazi šest nijansi sjenila (05 cotton candy, 06 raspberry frosting, 07 mauvie – time!, 12 want a mint?, 16 dare to wear!, 18 black as a berry), puder za fiksiranje (01 fix it, baby!), bronzer (01 hello sunshine), rumenilo (02 cosy rosy), highlighter (01 let it glow) i puder za usne (04 set the stage).

IMG-20170302-WA0007
Gornj red: 05 cotton candy, 06raspberry frosting, 07 mauvie – time! i 18 blackas a berry     Donji red: puder za fiksiranje, bronzer, rumenilo i highlighter

Moram priznati da me iskreno iznenadila njihova pigmentiranost i dugotrajnost. Iskreno, nisam očekivala ovakvu kvalitetu proizvoda, ali stvarno nemam prigovora na pigmentiranost niti jednog refila kojeg imam. Što se tiče trajnosti sjenila su mi na očima izdržala cijeli dan i to bez ikakvog fiksatora šminke!! Bronzer, rumenilo i highlighter ipak imaju malo kraći vijek od sjenila, ali svejedno sam super zadovoljna i njihovom dugotrajnošću.

IMG-20170312-WA0000

 

 

Na početku sam bila skeptična što se tiče sjenila nijanse 06 raspberry frosting jer kada sam ju swatchala ogulio se gornji sloj šljokica pa sam mislila da ispod tog sloja nijansa nema shimera, ali je boja zaista prekrasna i ispunila je moja očekivanja.

 

 

 

IMG-20170302-WA0053

 

Nijansa bronzera je malo previše narančasta za mene, pa ga neću toliko koristiti koliko sam mislila. Highlighter me ugodno iznenadio i jedan je od mojih favorita ove kolekcije. Kada sam ga kupila nije mi izgledao kao dobar proizvod, ali sam ga svejedno kupila i to mi je drago. Na licu ostavlja zaista divan shimer. Mislim da će mi postati čak i favorit od svih highlightera koje imam.

 

Da sumiram, ovi proizvodi su zaista divni i sigurna sam da ću ih koristiti stalno. Idealni su za putovanja, te su vrlo dugotrajni i pigmentirani. Jedini potencijalni nedostatak im je cijena. Ako uzmemo u obzir da uz paletu od dva reda kupite i osam refila, dođemo do cijene od 120 kn te pleta samim time predstavlja investiciju.

IMG-20170302-WA0017

Jeste li već potražili i složili svoju paletu? Jeste li zadovoljni njome? Koje nijanse preporučujete?

Marija ♡

da4d2798a63398fda87aae9ec356e213

4 thoughts on “[Recenzija]: Essence My Must Haves

Leave a Reply

