[Recenzija]: Catrice The Precious Copper paleta

Hello There!

Danas ću pisati o proizvodu koji sam nedavno kupila – Catrice The Precious Copper paleti sjenila (010 Metallux). Kupila sam ju u Mülleru po cijeni od 40 kn. Inače, Catrice je nedavno izbacio četiri nove palete u prodaju: The Essential Nude, The Modern Matt, The Nude Blossom i The Precious Copper. Može ih se naći u Mülleru,  dm-u i Bipi. Jedino što Copper paletu nisam vidjela u dm-u, a za Bipu nisam sigurna.

IMG-20170324-WA0005

 

Prvo da pogledamo što nam Catrice kaže o ovoj paleti:

Aktualan trend konturiranja stigao je i na oči!  Devet savršeno usklađenih, vrlo pigmentiranih dugotrajnih sjenila za oči u prahu.  Sadrži nijansu za konturiranje i  highlighting nijansu kako bi se osigurale savršene konture za oči.  Zahvaljujući kombinaciji različitih boja, paleta nudi razne opcije za stvaranje make-up stilova za oči koji oduzimaju dah.

20170404_124542

 

 

Pakiranje je jednostavno, ali lijepo stilizirano. Osim toga je dosta čvrsto pa nema straha da će se otvoriti u kozmetičkoj torbici. U pakiranju se nalazi 10 grama proizvoda te je paletu potrebno potrošiti u roku od 24 mjeseca. Također se na pakiranju nalazi prijedlog za korištenje sjenila.

 

20170404_124522

Paleta sadrži devet nijansi koje se protežu od boje slonovače preko breskvastih i bakrenih do smeđe-ljubičastih nijansi. Sve nijanse u paleti su shimeraste i imaju metalik finiš. Nijanse izuzetno dobro pigmentirane, nemam zamjerku ni za jednu nijansu ove palete što se toga tiče. Osim toga, nijanse su dugotrajne – potraju mi dok ne skinem šminku. Jedini potencijalni nedostatak je što se sjenila malo truse, ali meni to baš ne predstavlja neki problem tako da ni to ne zamjeram.

IMG-20170324-WA0004

Ova paleta bit će idealna za vruće ljetne dane kada će savršeno pristajati uz preplanuli ten. Posebno mi se sviđaju breskvaste i bakrene nijanse jer se jako dobro slažu s plavim očima, kakve ja imam.

IMG-20170324-WA0048

Sve u svemu, paleta mi se jako sviđa i postala mi je jedna od omiljenih. Jedino što meni osobno fali kod ove palete je mat nijansa koju  bi koristila kao prijelaznu nijansu i za blendanje, osim toga sve pet. Da zaključim, ovo je jedna vrlo kvalitetna paleta koju bi stvarno svima preporučila.

Jeste li isprobali ovu paletu ili neku od novih Catrice paleta? Sviđaju li vam se?

♡ Marija ♡

2 thoughts on “[Recenzija]: Catrice The Precious Copper paleta

Leave a Reply

