Favoriti mjeseca- ožujak 2017.

Hello There!

Polako smo već zakoračili u travanj, a ja ću vam danas pisati o favoritima ožujka. Pisati ću o svega par proizvoda, ali ću u favorite uvrstiti i jedan album pjesama koji je izašao početkom mjeseca ožujka. Možda već pretpostavljate o kojem se albumu radi, to je naravno novi Ed Sheeranov album Divide!! Kao što sam već napisala, izašao je početkom ožujka,a od tada mi je konstantno na replay-u. Iako sam nakon što je objavio prve dvije pjesme bila malo skeptična što se tiče novog albuma, razveselio me je ipak ostalim pjesmama koje su u potpunosti onakve kakve sam očekivala. Najdraže su mi Dive, Perfect, Hearts Don’t Break Around Here i Supermarket Flowers. Krenimo sada sa ostalim favoritima!

 

Balea dezodorans u spreju Midnight Moon. Stvarno sam ugodno iznenađena ovom kolekcijom Baleinih dezodoransa. Ne ostavljaju tragove na odjeći, dugotrajnog su mirisa i imaju veliki izbor mirisa. Do sada sam isprobala i onaj u zlatnom pakiranju koji je također odličan, ali me nekako nakon određenog vremena korištenja njegov miris počeo gušiti, ne mislim doslovno, nego mi je počeo jako smetati. Imala sam ga i u rozom pakiranju koji mi je u redu, ali do sada mi je ovaj ljubičasti najdraži.

1

 

Sljedeći je favorit Victoria’s Secret Strawberries&Champagne vodica za tijelo. Odlično miriši iako mi kod nje malo smeta to što se na prvu previše osjeti alkohol. Ugl. miris joj je osježavajući i koristila sam ju stalno proteklog mjeseca.

4

 

Baleine maske za lice sam koristila i prije, ali ovaj mjesec sam ih češće koristila. Zaboravila sam koliko su odlične. Prije par mjeseci na sniženju sam si kupila više vrsta, mislim da se te koje sam koristila ni ne mogu više kupiti pošto često mijenjaju vrste maski za lice. Pošto je dosta velika količina prozvoda u jednom pakiranju( 8 ili 5 ml) to jedno pakiranje koristim dva puta.

2

 

U favoritima su se našla i dva proizvoda za usne, a to su Golden Rose Velvet Matte ruž za usne u nijansi 02 i Essence longlasting olovka za usne u nijansi 07 Plum Cake.

GR ruž me je iznenadio cijenom i kvalitetom, a ovu sam olovku kupila na preporuku prijateljice i odlična mi je boja, ali i trajnost.

3.jpg

5
Gore-dolje: Essence Longlasting olovka za usne 07 Plum Cake, Golden Rose Velvet Matte ruž za usne 02

To bi bilo sve o favoritima ožujka,  ♡ Klaudia ♡

da4d2798a63398fda87aae9ec356e213

Koristite li neke od navedenih favorita? Koje ste proizvode otkrili ili češće koristili tijekom ožujka?

One thought on “Favoriti mjeseca- ožujak 2017.

Leave a Reply

