[Recenzija] Garnier maska za lice u maramici za suhu i osjetljivu kožu

Hello There!

 

U današnjem postu pisati ću vam o Garnierovoj maski za lice u maramici. Kupila sam ju prije par dana u Dm-u po cijeni od 12.90kn. Također ću vam u jednom od budućih napisati i recenziju maske u plavom pakiranju koja mi stoji na polici već možda i mjesec dana,a koju nisam još isprobala. Maska o kojoj vam danas pišem je namijenjena suhoj i osjetljivoj koži, te kako Garnier kaže „pruža super hidrataciju i umirivanje kože“, „koža će biti intezivno hidratizirana, umirena i meka na dodir. Također na pakiranju piše kako je jedna maska jednaka jednom tjednu korištenja hidratantnog seruma (što se koncentracije tiče). Ova maska obogaćena je ekstraktom kamilice, hijaluronskom kiselinom i hidratantnim serumom.

20170426_17293320170426_172954

Način upotrebe:

1. Odmotajte masku,stavite bijelu stranu na očišćeno lice.

2. Uklonite zaštitni sloj.

3. Namjestite masku prema obrisima svoga lica.

4. Držite masku na licu 15 minuta, zatim uklonite masku. Lagano masirajte ili upotrijebite vatu kako biste uklonili višak.

Sastojci:

20170426_173006

Sadržaj vrećice:

 

Prijeđimo sada na recenziju. Nakon što sam masku stavila na lice osjećala sam blago i ugodno hlađenje lica. Već na samom početku osjetila sam blago peckanje u području oko očiju. Maska je za osjetljivu kožu, kakva je moja te me je iskreno iznenadila reakcija maske s kožom na prvu. To je peckanje prošlo kroz prvih pet minuta korištenja maske. Vjerojatno se i pojavilo zbog toga što sam neposredno prije stavljanja maske na lice uklonila svu šminku s lica. Koristila sam Garnier dvofaznu micelarnu vodicu te je vjerojatno vata prilikom skidanja šminke oko očiju uzrokovala blagu iritaciju kože.

Veličina maramice taman je odgovarala veličini moga lice, tako da mi namještanje maske na lice nije stvaralo problem. Na prvu mi se učinilo kako maska nema miris, ali sam naknadno pomirisala vrećicu u kojoj je bila maska te se osjetio blagi miris kamilice. Miris je toliko blag, da se ne osjeti prilikom korištenja maske.

Nakon čak malo i više od 15 minuta, skinula sam masku te sam primijetila kako je koža najviše upila sadržaj maske u području T zone (točnije područje čela, nosa i brade). Ostatak gela na licu sam lagano umasirala i ostavila da do kraja upije. Crvenilo na licu se nije reduciralo nakon korištenja te nisam primijetila neke velike promjene. Obrazi i ta cijela strana lica su bili hladni, dok su čelo i brada bili zagrijaniji nego inače. Koža mi je nakon upijanja bilo malo ljepljiva,a lice nije izgledalo pretjerano hidratizirano. Iskreno sam očekivala puno više od ove maske za lice, te se nadam kako će maska u plavom pakiranju ispuniti više očekivanja. To bi bilo sve, uskoro ću isprobati i drugu masku pa ću vam također napisati recenziju.

Klaudia

da4d2798a63398fda87aae9ec356e213

Jeste li isprobali ovu masku ili neku drugu Garnierovu masku za lice? Pišite nam u komentarima!!

2 thoughts on “[Recenzija] Garnier maska za lice u maramici za suhu i osjetljivu kožu

    1. Da 😕, nisam tu zelenu još isprobala i mislim da ni neću. Dobro je što mi ova roza maska nije ostavila takve posljedice. Slažem se u vezi ljepljivog traga, a također jedina pozitivna stvar je efekt hlađenja. Sve u svemu, za manje se novce mogu naći bolje maske za lice. Hvala na komentaru, Klaudia ❤😄

      Liked by 1 person

Leave a Reply

